Сучасна стратегія розвитку виробництва ЛФМ Hesse-Lignal полягає в наступних кількох поетичних фразах: «Ідеї повинні бути перевірені, рішення повинні й обов'язково будуть знайдені. Ми перевіряємо ці ідеї і шукаємо вірні рішення, знаходимо їх хоч на землі чи на небі. Ми рухаємося в напрямку задоволення бажань та інтересів наших споживачів, з якими ми разом розвиваємо цей ринок». Компанія Hesse-Lignal заснована у 1910 році. Виробництво пропиток, ґрунтів, лаків для внутрішніх інтер'єрів (підлога, паркет, перегородки) і виробів з масиву деревини - спеціалізація Hesse-Lignal, сучасні потужності якого дозволяють виготовляти щодня близько 100 тонн ЛФМ, заснованих на 40 000 рецептах, що свідчить про затребуваність виробниками цієї продукції. В рамках маркетингової стратегії Hesse-Lignal постійно підтримує зворотний зв'язок зі своїми споживачами - виробниками меблів та інтер’єрних перегородок, фахівцями з лакування паркету. Консультації фахівців, виїзд фахівця до технолога виробництва, поради та рекомендації маляру безпосередньо під час фарбування деревини, презентація нових колірних рішень Hesse-Lignal для столярної промисловості з урахуванням тенденцій ринку - ось основний шлях реалізації стратегії Hesse-Lignal. Вироби можуть бути елегантними, модними, вражати кольором і формами. Але якщо вони будуть небезпечними в експлуатації, якщо матеріал, з якого вироби зроблені, покриття меблів, підлоги, перегородок інтер'єру будуть шкодити здоров'ю людини внаслідок емісії шкідливих летючих речовин у повітря, то ніякий сучасний дизайн і маркетингові зусилля фахівців не приведуть до бажаного результату, і продукція не витримає конкуренції на споживчому ринку. Сучасний споживач вже орієнтований на те, що вироби для будинку мають бути зроблені з матеріалу, який панував у виробництві домашнього начиння наших мудрих предків - з масиву деревини та інших природніх матеріалів. Лакофарбова продукція Hesse-Lignal (Німеччина) дозволяє вирішити одночасно наступні завдання: захист поверхні виробів з деревини найбільш безпечним для здоров'я людини і екологічно чистим покриттям, реалізація дизайнерської ідеї кольору виробу з деревини, а також гарантія якості продукції.
|